Co potrafimy?

Wiemy jak dotrzeć do pokolenia  50-70+, a nawet starszych. Potrafimy mówić językiem zrozumiałym dla przeciętnego seniora, wiemy jakim sposobem się z nim skontaktować. 

Dlaczego to takie trudne i kosztowne?

Grupa 50+ jest prawdopodobnie najbardziej zróżnicowana jeśli chodzi o zwyczaje codzienne i nie ma jednego, uniwersalnego sposobu na komunikację. Daleko jeszcze do sytuacji kiedy internet jest  uniwersalnym i jedynym sposobem komunikacji z seniorami.  Długo jeszcze hierarchia ustalona na podstawie badań WHO będzie następująca:

  • Poczta pantoflowa – rodzina, znajomi, sąsiedzi
  • Media tradycyjne – telewizja, radio, gazety
  • Materiały drukowane – biuletyny, ulotki, plakaty, bilbordy, banery, ogłoszenia
  • Kanały wykorzystujące nowe technologie – komunikaty SMS, ekrany świetlne, systemy komunikacji miejskiej
  • Internet- poczta e-mail, Facebook, portale społecznościowe,portale informacyjne, sklepy internetowe

Z jakich elementów budujemy nasz przekaz?

  • Prosty komunikat
  • Czytelna czcionka
  • Wyraźna, przyjazna grafika
  • Żadnych drażniących efektów specjalnych 

Chodzi o to, żeby mówić jasno, precyzyjnie i dużymi literami, a najlepiej obrazem

  • Spójne opracowanie graficzne – materiały drukowane, internet, prasa, radio, TV
  • Dobór narzędzi graficznych do przekazywanych treści

Nie jest problemem wyprodukować ulotkę, czy plakat. Ważne jest, żeby przekazana informacja była zrozumiała i łatwa do zapamiętania.

  • Prosty komunikat
  • Czytelna czcionka
  • Wyraźna, przyjazna grafika
  • Żadnych drażniących efektów specjalnych 

Wydarzenia

Organizowaliśmy spotkania medyczne, spotkania z urodą, szkolenia on-line i stacjonarne.

Jakie mamy doświadczenia?

  • Od lat jesteśmy pomiędzy seniorami  w internecie – 50ok.pl, rabatseniora.pl, Facebook.com/rabatseniora, Facebook.com/Projekt50OK, 56 grup senioralnych, konferencje i spotkania z seniorami, gazetka 50ok.pl, publikacja „Aktualne problemy gerontologii’, współpraca z radami seniorów miast GZM, fundacjami i stowarzyszeniami senioralnymi, UTW, Metropolitalny Zespół ds.Polityki Senioralnej, ROPS w Katowicach i Śląski Urząd Marszałkowski,  uczelnie aktywne w zakresie oświaty dla seniorów WSB w Dąbrowie Górniczej, WST w Katowicach, urzędy miejskie, kluby seniorów, gazety i media lokalne, portale internetowe
  • Wydajemy fachowe publikacje w zakresie Srebrnej Gospodarki.
  • Czytelność naszych komunikatów to dla nas cel nr 1. To co robimy ma zawsze odpowiednią szatę, wygląd i chce się czytać.

Dlaczego warto z nami?

  • Potrafimy uruchomić najskuteczniejszy kanał komunikacji – pocztę pantoflową i wiemy jak ona działa w najważniejszych miastach GZM – Katowicach, Sosnowcu, Gliwicach, Bytomiu i w Tychach
  • Umiemy zaangazowac samych seniorów i w ten sposób nie tylko docieramy do nich z wartościową informacją, ale też aktywizujemy ich i poprawiamy ich jakość życia